منتديات الاشباح ( مرحبا بشباب وبنات المنصورة ) ومصر والعالم العربي

منتدى عام شامل يحتوي على مواضيع ثقافية شبابية فكاهية حصرية بنات وولاد افلام واغاني والعاب و مواضيع دينية واسلامية و اخبار عامه ومواضيع عامة وكل ما يتعلق بشباب وبنات مصر والعالم العربي نرجو لكم اسعد الاوقات
 
الرئيسيةبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 رسالة الريس ( متقال ) للشعب

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
blue_Inside
ولادة شبح جديد
ولادة شبح جديد
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 45
العمر : 30
الوظيفة : طالب
رقم العضوية : 8
تاريخ التسجيل : 17/03/2008

بـيـانـات النـشــاط
نشاط العضو:
10/100000  (10/100000)

مُساهمةموضوع: رسالة الريس ( متقال ) للشعب   2008-03-27, 8:07 pm





ياشعبي حبيبي ** ياروحي يابيبي ** ياحاطك في جيبي ** يابن الحلال

ياشعبي ياشاطر ** ياجابر خواطر ** ياساكن مقابر ** وصابر وعال

ياواكل سمومك ** يابايع هدومك ** ياحامل همومك ** وشايل جبال

ياشعبي اللي نايم ** وسارح وهايم ** وفي الفقر عايم ** وحاله ده حال

احبك محشش ** مفرفش مطنش ** ودايخ مدروخ ** واخر انسطال

احبك مكبر ** دماغك مخدر ** ممشي امورك ** كده باتكال

واحب ** اللي شايف ** وعارف وخايف ** وبالع لسانه ** وكاتم ماقال

واحب اللي راضي ** واحب اللي فاضي ** واحب اللي عايز ** يربي العيال

واحب اللي يائس ** واحب اللي بائس ** واحب اللي محبط ** وشايف محال

واحبك تسافر ** وتبعد تهاجر ** وتبعت فلوسك ** دولار او ريال

واحبك تطبل ** تهلل تهبل ** عشان مطش كوره ** وفيلم ومقال

واحبك تأيد ** تعضض تمجد ** توافق تنافق ** وتلحس نعال

لكن لو تفكر ** تخطط تقرر ** تشغلي مخك ** وتفتح جدال

وتبدأ تشاكل ** وتعمل مشاكل ** وتنكش مسائل ** وتسأل سؤال

وعايز تنور ** وعايز تطور ** وتعمللي روحك ** مفرد رجال

ساعتها حجيبك ** لايمكن اسيبك ** وراح تبقى عبره ** وتصبح مثال

حبهدل جنابك ** واذل اللي جابك ** وحيكون عذابك ** ده فوق الاحتمال

وامرمط سعادتك ** واهزأ سيادتك ** واخلي كرامتك ** في حالة هزال

وتلبس قضيه ** وتصبح رزيه ** وباقي حياتك ** تعيش في انعزال

حتقبل ححبك ** حترفض حلبك ** حتطلع حتنزل ** حجيبلك جمااااال

وعلى رأى المثل ( مصر هيا مامى )


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
zozo_killer
الإدارة
الإدارة
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 718
العمر : 25
الهواية : الانترنت وتنس الطاوله
الوظيفة : طالب ولاعب تنس طاوله
رقم العضوية : 2
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 14/03/2008

بـيـانـات النـشــاط
نشاط العضو:
400/100000  (400/100000)

مُساهمةموضوع: رد: رسالة الريس ( متقال ) للشعب   2008-03-28, 6:35 am

فعلا مصر هي مامي

نيلها جوه شرابي

تشكر يا برنس

_________________
حوده الشبح واللي يكلمه يدبح





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
رسالة الريس ( متقال ) للشعب
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات الاشباح ( مرحبا بشباب وبنات المنصورة ) ومصر والعالم العربي :: القسم العام :: المنتدي السياسي-
انتقل الى: