منتديات الاشباح ( مرحبا بشباب وبنات المنصورة ) ومصر والعالم العربي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات الاشباح ( مرحبا بشباب وبنات المنصورة ) ومصر والعالم العربي

منتدى عام شامل يحتوي على مواضيع ثقافية شبابية فكاهية حصرية بنات وولاد افلام واغاني والعاب و مواضيع دينية واسلامية و اخبار عامه ومواضيع عامة وكل ما يتعلق بشباب وبنات مصر والعالم العربي نرجو لكم اسعد الاوقات

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولشكر خاص للعضوه مميز اختكم في الله........................... R250-510

شكر خاص للعضوه مميز اختكم في الله...........................

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Newmatrixe
الإدارة
الإدارة
Newmatrixe

ذكر
الهواية : المنصورة
الوظيفة : طالب بكلية الهندسة - مدني

بـيـانـات النـشــاط
نشاط العضو:
شكر خاص للعضوه مميز اختكم في الله........................... Left_bar_bleue300/100000شكر خاص للعضوه مميز اختكم في الله........................... Empty_bar_bleue  (300/100000)

شكر خاص للعضوه مميز اختكم في الله........................... Empty
مُساهمةموضوع: شكر خاص للعضوه مميز اختكم في الله...........................   شكر خاص للعضوه مميز اختكم في الله........................... Icon_minitime2008-03-28, 4:08 pm

ازيكم يا جماعه
انا حبيت اشكر شخصية معانا في المنتى قدمت مجهود خرافي في وقت قياسي

و بجد اثبتت انها قد المسؤلية و تستحق التقدير

و هيه اختكم في الله

اختكم في الله

يارب يبارك فيها و ميحرمناش منها day dreaming

عدل سابقا من قبل Newmatrixe في 2008-03-30, 2:49 am عدل 2 مرات
https://theghosts.hooxs.com/portal.htm
اختك في الله
رومــانســية حـزيـنـة
رومــانســية حـزيـنـة
اختك في الله

انثى
الهواية : الكمبيوتر والموسيقي
الوظيفة : طالبه
الاوسمة : شكر خاص للعضوه مميز اختكم في الله........................... 29667037ns6

بـيـانـات النـشــاط
نشاط العضو:
شكر خاص للعضوه مميز اختكم في الله........................... Left_bar_bleue500/100000شكر خاص للعضوه مميز اختكم في الله........................... Empty_bar_bleue  (500/100000)

مُساهمةموضوع: رد: شكر خاص للعضوه مميز اختكم في الله...........................   شكر خاص للعضوه مميز اختكم في الله........................... Icon_minitime2008-03-28, 4:55 pm

ااااااااااااااااااااااااااااااااااالف ااااااااااااااااااااااااااالف شكر يامحمد والله اللي انا عملته ده بفضل الله ويارب اكون قدمت ولو حاجه بسيطه ليكم وانا اوعدكم انشاء الله اني هقدم المزيد انا مش عارفه اشكرك ازاي بجد يامحمديعني اداره المنتدي بتشكرني علي ايه انا اللي بشكرك علي المنتدي الرائع وانشاء الله احنا في تقدم مستمر مش انا بس كل المشرفين والاعضاء اثبتوا جدارتهم خلال الاسبوع ده وكلهم يستاهلو نفس الشكر انا بشكره كلهم لانهم ساعدونا في تطوير المنتدي بجد عملنا انجاز عظيم تخيلو بعض شهر واحد منتدانا هيبقي شكله ايه وكله بفضل الله وبفضل البرنس محمد رمضان واحنا معاك يامحمد باذن الله هنكبر المنتدي وهنكبر معاه انا بحيك تحيه خاصه مني اني احبكم جميعا في الله والله يا اخواتي واخواتي الف شكر 16 7 16 16 7 16
zozo_killer
الإدارة
الإدارة
zozo_killer

ذكر
الهواية : الانترنت وتنس الطاوله
الوظيفة : طالب ولاعب تنس طاوله
الاوسمة : شكر خاص للعضوه مميز اختكم في الله........................... 1170107439

بـيـانـات النـشــاط
نشاط العضو:
شكر خاص للعضوه مميز اختكم في الله........................... Left_bar_bleue400/100000شكر خاص للعضوه مميز اختكم في الله........................... Empty_bar_bleue  (400/100000)

مُساهمةموضوع: رد: شكر خاص للعضوه مميز اختكم في الله...........................   شكر خاص للعضوه مميز اختكم في الله........................... Icon_minitime2008-03-29, 3:12 am

لا فعلا يا اختنا في الله

انتي عملتي مجهود جبار وفي اقل وقت

وعلي فكره الانجاز الثاني انك خليتي قسم النغمات والمقاطع الصوتيه صفحتين

وده اول منتدي يبقي صفحتين

بجد انتي نشاطك ملحوووووووظ

في تقدم دايما علي طول باذن الله
اختك في الله
رومــانســية حـزيـنـة
رومــانســية حـزيـنـة
اختك في الله

انثى
الهواية : الكمبيوتر والموسيقي
الوظيفة : طالبه
الاوسمة : شكر خاص للعضوه مميز اختكم في الله........................... 29667037ns6

بـيـانـات النـشــاط
نشاط العضو:
شكر خاص للعضوه مميز اختكم في الله........................... Left_bar_bleue500/100000شكر خاص للعضوه مميز اختكم في الله........................... Empty_bar_bleue  (500/100000)

مُساهمةموضوع: رد: شكر خاص للعضوه مميز اختكم في الله...........................   شكر خاص للعضوه مميز اختكم في الله........................... Icon_minitime2008-03-29, 8:22 am

اااااااااالف شكر ياحوده ربنا يخليك كل اللي انا عملته ده بفضل الله وحده وكلنا لازم نقف جمب محمد ونقف جمب بعض علشان نكبر منتدانا وربنا معانا يارب ويكفي ردودك الجميله ياحوده تسلم ايدك يارب ربنا يخليك منور والله كل مواضيعي تسلم ياباشا وانشاء الله استنو مني المزيد انا لسه هنزلكو حاجات جامده في كل الاقسام انشاء الله بس هيه المشكله النت مش مساعدني بجد بطيء جدا بس بجد انا سعيده لان لقيت اخواتي جمبي ومقدرين مجهودي ربنا يخليكو يارب واتمني نكون اخوات كلنا كده علي طول الف شكر ياريت تقبلو مروري

7 13 7 16 7 16

شكر خاص للعضوه مميز اختكم في الله...........................
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-